• 63 tysiące metrów kwadratowych – powierzchnia całkowita rozbudowy (niespełna 18 tys. metrów kwadratowych wynosi powierzchnia użytkowa starego budynku),
  • 335 tys. metrów sześciennych – kubatura wszystkich budynków (kubatura starego budynku to prawie 71 tys. metrów sześciennych),
  • 900 metrów kwadratowych powierzchnia lądowiska dla helikopterów ratunkowych,
  • blisko 550 miejsc parkingowych w garażu wielopoziomowym i na parkingach naziemnych,
  • 100 tysięcy ton wylanego betonu (to około 5,4 tys. betoniarek),
  • 4,7 tysięcy ton wbudowanej stali (dla porównania: stalowa wieża Eiffla waży 10 tys. ton),
  • blisko 60 tysięcy metrów kwadratowych postawionych ścian działowych,
  • ponad 2700 zamontowanych drzwi,
  • ponad 1200 zamontowanych okien,
  • ponad 670 kilometrów kabli elektrycznych (blisko tyle, ile wynosi odległość w linii prostej z Torunia do Bremy),
  • ponad 500 kilometrów sieci komputerowej (to trochę więcej niż wynosi odległość w linii prostej z Torunia do Kopenhagi).

Obecnie:

  • na budowie używanych jest osiem dźwigów i żurawi,
  • na teren inwestycji wjeżdża średnio 50 betoniarek dziennie,
  • przy rozbudowie pracuje 420 osób,
  • zaawansowanie robót wynosi ponad 50 proc.